Search:

Type: Posts; User: MystikX

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.00 seconds.

  1. Replies
    25
    Views
    4,683

    Just throwing this out there: Y'all can thank me...

    Just throwing this out there: Y'all can thank me for the image of the Sneak Promo.
  2. Replies
    54
    Views
    11,794

    YAY! I'm helping! :D

    YAY! I'm helping! :D
  3. Replies
    39
    Views
    10,679

    She always did.

    She always did.
  4. Replies
    38
    Views
    8,495

    Considering the List literally took effect this...

    Considering the List literally took effect this Monday, we haven't had anything other than locals to have the chance of using the list.
  5. Replies
    11
    Views
    4,997

    There's only one thing I want to see happen:...

    There's only one thing I want to see happen: Someone takes these cards and alt. art them into Cyborg 009.
  6. And even then, VJump doesn't exactly reveal much...

    And even then, VJump doesn't exactly reveal much these days...
  7. Replies
    123
    Views
    25,216

    If one wants to play Mega Caius, he's currently...

    If one wants to play Mega Caius, he's currently going for $25 a pop.....
  8. Replies
    7
    Views
    2,005

    ...Duelist Pack: Yugi?

    ...Duelist Pack: Yugi?
  9. Replies
    20
    Views
    6,024

    Back in my day, he who summoned the Blue-Eyes...

    Back in my day, he who summoned the Blue-Eyes White Dragon first wins! </old man voice>
  10. Replies
    13
    Views
    2,721

    To be fair, the Lightsworn Deck was a creation of...

    To be fair, the Lightsworn Deck was a creation of the TCG.
  11. Replies
    58
    Views
    9,519

    Star Blast for 2000, equip Malefic Truth?

    Star Blast for 2000, equip Malefic Truth?
  12. Replies
    12
    Views
    3,266

    And even better, the Tokens are double-sided....

    And even better, the Tokens are double-sided. That'd be perfect for Yu-Gi-Oh considering Tokens can't be face-down.
  13. Replies
    4
    Views
    1,271

    Only foreign stuff I have is a handful of German...

    Only foreign stuff I have is a handful of German things from the 5Ds Advent Calendar they had back in the day. German Power Tool Dragon, Morphtronic Remoten, and Morphtronic Boomboxen for...
  14. Replies
    10
    Views
    2,172

    Card is from tail-end GX. I hardly believe that...

    Card is from tail-end GX. I hardly believe that would be the case.
  15. Replies
    74
    Views
    13,630

    Meanwhile the Bergamot you have in play gets...

    Meanwhile the Bergamot you have in play gets stronger.
  16. Replies
    74
    Views
    13,630

    Except Beelze only powers up from your opponent's...

    Except Beelze only powers up from your opponent's burn effects.



    Being a Trap lets you use Aromage effects on opponent's turn.
  17. Nope. This is why I'm taking a break from this...

    Nope. This is why I'm taking a break from this game to focus on Vanguard and Pokémon TCG, and also the reason I opted to Judge the Boston Regionals next weekend instead of participate, since it's the...
  18. Replies
    10
    Views
    4,055

    Well, looks like I'll be avoiding this like the...

    Well, looks like I'll be avoiding this like the plague......
  19. Replies
    78
    Views
    22,686

    Run them all alongside Lighten the Load....

    Run them all alongside Lighten the Load. :rolleyes:
  20. Replies
    42
    Views
    8,143

    Which isn't going to be that uncommon, since most...

    Which isn't going to be that uncommon, since most people will use Luster to blow up Ariadne, adding a second copy to put back in the Pendulum Zone, giving them a 3-5 Scale to summon their Clowns and...
  21. Replies
    6
    Views
    1,407

    If anything, we're getting whatever we're missing...

    If anything, we're getting whatever we're missing in this, sans Genghis and Alexander.
  22. Replies
    22
    Views
    4,353

    Because he already had Ninja in his name?

    Because he already had Ninja in his name?
  23. Replies
    51
    Views
    9,279

    Except it's not TCG legal outside of Europe.

    Except it's not TCG legal outside of Europe.
  24. Replies
    3
    Views
    1,032

    Gem-Knights? Igknights? Normal Pendulums?

    Gem-Knights?
    Igknights?
    Normal Pendulums?
  25. Replies
    115
    Views
    20,244

    https://i.ytimg.com/vi/cONmzaT4x10/hqdefault.jpg

    https://i.ytimg.com/vi/cONmzaT4x10/hqdefault.jpg
  26. Replies
    29
    Views
    37,013

    Now all we need is Horn Imp...

    Now all we need is Horn Imp...
  27. Replies
    74
    Views
    12,018

    So we're just ignoring the fact that Norleras...

    So we're just ignoring the fact that Norleras took 4th in a 32-man?
  28. Replies
    249
    Views
    33,133

    We won't have Pendulum Wizard for EM&Ems, which,...

    We won't have Pendulum Wizard for EM&Ems, which, IIRC, is one of the key components to the deck. We also don't have Shock or Chain. And I can't see Rafflesia making that big of an impact, considering...
  29. Skull Servant Discussion: Trouble in Large Numbers

    Keeping with the whole Halloween spirit, I figured I'd make a discussion for everyone's favorite Vanilla: Skull Servant.

    Might Makes Wight



    The original bag o' bones himself! While it's true...
  30. Replies
    15
    Views
    2,914

    Close enough.

    Close enough.
  31. Replies
    18
    Views
    4,479

    Guys, don't forget there's no Synchro or...

    Guys, don't forget there's no Synchro or non-Pendulum Monster in the final 10 slots, so we aren't getting Alexander or Night Howling.

    On the other hand, this pretty much confirms everything else...
  32. Replies
    81
    Views
    17,063

    Oh boy, Odd-Eyes Fusion being Secret Rare is...

    Oh boy, Odd-Eyes Fusion being Secret Rare is gonna be fun.......
  33. Replies
    35
    Views
    8,029

    MST is now in literally every rarity there is. ...

    MST is now in literally every rarity there is.

    Common: Pick a Structure Deck. ANY Structure Deck.
    Rare: Duelist League 10
    Super: Dark Beginnings 1
    Ultra: OG
    Ulti: Astral 8
    Secret: Yugi/Joey...
  34. Replies
    35
    Views
    8,029

    Still 2 Commons minimum left unaccounted for....

    Still 2 Commons minimum left unaccounted for. Everything revealed so far brings the count to 22, and 1 of those missing three has to be the third Ulti.
  35. Replies
    45
    Views
    10,789

    Geez, I'm gonna have to buy boxes upon boxes of...

    Geez, I'm gonna have to buy boxes upon boxes of this set for everything that I'm gonna want from here.....
  36. Fair enough. I guess the times when I made...

    Fair enough. I guess the times when I made similar topics on Pojo kinda stuck with me.


    That said, I'm gonna take suggestions for my next one. From the following, what would you guys like to see?...
  37. Replies
    38
    Views
    7,863

    Yeah, but Anakin was a pussy bitch at the end,...

    Yeah, but Anakin was a bitch at the end, and look what happened to him.
  38. Replies
    40
    Views
    8,354

    Even if either of the two Spells we have that...

    Even if either of the two Spells we have that make things into Tuners, you wouldn't be able to summon Ultimaya since Tokens can't be sent to the Graveyard.
  39. Replies
    125
    Views
    20,437

    Third theme is apparently called Exceeds. I shit...

    Third theme is apparently called Exceeds. I shit you not.
  40. Vampire Discussion: A miserable pile of secrets.

    The vampire is a classic horror movie monster whose origins lie in the mid 1700s, gaining popularity in 1897 with Bram Stoker's Dracula. Since then, vampires have been the go-to monster for...
  41. If you get them from Torrential, why would you...

    If you get them from Torrential, why would you not get them from Ccarayhua?
  42. Replies
    9
    Views
    2,690

    http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/SlouchO...

    http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/SlouchOfVillainy
  43. Replies
    56
    Views
    8,689

    I'm the same way, though I've only got about a...

    I'm the same way, though I've only got about a quarter of what you've got fully built.

    Shaddoll
    Qli
    Ritual Beast
    Aromage
    Fluffal
    Gagaga
    Gogogo
    Heraldic Beast
  44. Wuts a fee-an-say, Asuka? :p

    Wuts a fee-an-say, Asuka? :p
  45. Replies
    82
    Views
    23,473

    Honestly, when it comes to character development...

    Honestly, when it comes to character development for side-characters, they need to do the Vanguard route, and do what VG did with Izaki. Dude got more development in a single episode than the main...
  46. Replies
    82
    Views
    23,473

    YAY! I'm not alone in this line-of-thought! ...

    YAY! I'm not alone in this line-of-thought!

    Biggest disappointment was Demak. He was just....there.....
  47. Replies
    2,827
    Views
    864,226

    Sticky: Gonna copy/paste a bunch of stuff from...

    Gonna copy/paste a bunch of stuff from NeoArkCradle over here.

    King of Vampires - Alucard
    Zombie/Dark/10*/3700/3000
    Cannot be Normal Summoned or Set. Must be Special Summoned by the effect of...
  48. Thread: As A Note…

    by MystikX
    Replies
    17
    Views
    53,512

    Way too big of a stretch. Hell, it's so big,...

    Way too big of a stretch. Hell, it's so big, you'll leak corn syrup.

    If you get the reference, congrats, you're a 90's kid.
  49. Where am I? What is this place? WHO ARE YOU PEOPLE?!

    Okay, now that I've gotten that out of my syst....

    AHHHH! WHO?! WHAT?! WHERE?!

    *ahem* Sorry. Anyhoo.....

    MystikX's the name. If you've been on NeoArkCradle, you may know me as one of the...
  50. Replies
    31
    Views
    6,509

    We're getting some of it in DOCS, at least.

    We're getting some of it in DOCS, at least.
Results 1 to 50 of 52
Page 1 of 2 1 2